Thursday, April 21, 2011

aku bukan budak kecik yang hanya pandai menangis

Okay adik-adik atau siapa yang tak puas hati,
please, jumpa aku depan-depan.
Aku tak suka kau tulis atas meja makmal, *kerja budak sial
"ameera (my adek angkat) bohsia, sama mcm kakak angkat kau mayang"
Mind your mouth dear, kita dah besar, otak pun mesti meningkat,
cakap seperti mana kau tulis karangan. ada kau tulis macam tu?
okay, aku malas nak cakap banyak. aku just nak bagitahu,
KAU SENTUH ADIK-ADIK AKU, KAU SILAP.
adik-adik aku tak buat apa -apa dosa. Aku yang banyak buat dosa.
Sebab tu aku nak kau jumpa aku, cakap, nanti aku akan fikirkan wajar atau tidak aku mohon maaf.

kalau kau hebat sangat, sila ambil wudhuk, solat. aku dah buat , kau? cubalah, semoga hati suci & tenang !
Saya tahu awak akan tekan

0 comments:

Post a Comment