Monday, March 14, 2011

Tanya Fahmi:Siapakah Nama Anak Kita?

Saya baru je kenal Incik Fahmi ni semalam,
jadi saya nak join segmen dia, "Tanya Fahmi: Siapakah nama anak kita?"

soalan-soalan Incik Fahmi:

(1)Apakah nama yang bakal anda berikan kepada anak anda mahupun nama yang telah anda berikan kepada anak anda sekiranya anda sudah mempunyai anak?

perempuan : MAYANG DALISHA DAUD Bin BLABLABLA

(2)Sebab apa anda memilih nama itu?

Sebab saya terlalu sukakan huruf M & D. kemakmuran dan pemurah. 

(3)Antara nama yang panjang(dua atau lebih) atau pendek(satu) yang mana satu anda lebih sukai. Kenapa?

panjang, sebab abah dah pesan, nanti anak kau ada nama abah tau.. cuba tengok nama kau, mayang zaidani ibrahim binti daud, ada nama atuk, biarlah anak2 kau ada nama aku. HEHE.

p/s : Aku keturunan Kelantan & Johor. Abah sengaja letak nama aku Mayang Zaidani Ibrahim Binti Daud.Ada nama lelaki dan Zaidani tu takde siapa guna. kalau ada pun, bukan orang Malaysia. hahaha.

Saya tahu awak akan tekan

0 comments:

Post a Comment