Friday, March 18, 2011

Tanya Fahmi: Aku Ni Tak Cantik Ke?

Macam haritu, tapi ni lain pulak. Incik fahmi buat segmen lain pulak,


Apakah maksud kecantikan. Bagaimana seseorang itu boleh dikatakan cantik?
*kecantikan ialah satu keindahan yang Allah cipta untuk setiap makhluknya. Seseorang yang cantik adalah berdasarkan badannya, dan hatinya! 
-Adakah kecantikan itu penting? Kenapa?

*penting. sebab orang zaman sekarang suka tengok kecantikkan dari hati budi. 
-Apa perasaan anda bila ada orang cakap anda tak cantik?

*eleh, tak cantik pun, ada jugak kawan. bluekkkk ! :P
-Kongsikan satu tips kecantikan yang boleh dipraktikkan bersama.

tidur yang cukup. macam aku, sehari KALAU BOLEH 10 jam. hahahhahaha.

tag dekat makcik cantik : semuaaa aaa! kau fikir kat dunia ni sorang je yang cantik? Saya tahu awak akan tekan

0 comments:

Post a Comment