Monday, March 14, 2011

Doa Selamat untuk abah

Memangnya jika penat, muka aku seperti *orang tak pernah solat* Sesungguhnya aku lah yang paling sibuk selepas ummi dan seterusnya, kakakanda aku, family first* err.. sehari sebelum kenduri, aku mengemas bilik adik-adik dan seterusnya, mengemas stor. hah. bersin-bersin tak perlu diungkitlah, esoknya aku bersekolah, bangun 6 pagi balik dari sekolah aku terus tolong ummi masak, menunya :
1. mee goreng
2. ayam goreng
3. gulai ikan
4. sayur campur
5. kuih - muih *order and ada yang bagi*
Nampak macam sikit tapi ada lah untuk 80 orang makan. Alhamdulillah, semua berjalan lancar.
Terima kasih kepada jiran-jiran yang banyak membantu, terutama mak tok and cik zie.
gambar tak ada banyak, ini sahaja yang ada, itupun gambar ditangkap curi-curi.
Muka penat, siapa suka? okay. itu sahaja. tadi abah call dari Mekah, dia tanya pasal adik-adik,
dan dia cakap dia sayu dengar si adik bercakap, dalam hati *abah tak ingat aku ke?*
tapi lepastu dia reply meseg "wassalam along, abah depan kaabah nak solat zohor, jaga diri"
*kembang semangkuk* HAHA. i love you abah ! Saya tahu awak akan tekan

0 comments:

Post a Comment