Monday, March 21, 2011

Boleh bagi aku sebab?

Kenapa mesti aku yang dengar cakap? Tak faham.
kau nak mengumpat, nak maki aku, buatlah! sampai mati pun takpe.
Sebab nanti hang mati dalam dosa.
okay, aku sebenarnya stress dengan korang, seriously ! aku stress yang.
Sebab tu aku sedaya upaya tak nak pandang muka korang.
Ada sesetengah pihak cakap, tak payah layan korang.
tapi aku tak sampai hati. AKU TAK SAMPAI HATI!
fikirkan perangai budak-budak korang. sampai aku mati masuk kubur tak habis.

Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Selayang?
kenapakah mesti ada yang kaki pukul?
kenapa mesti ada yang kononnya hot?
kenapakah? benci lah. nak bercommunity sana, community sini.
BSC? budak setan community? adik-adik, itu zaman myspace.
lagi satu, tak perlu lah kau menulis macam rempit.
GELI MAK!
gambar tu tak payah edit, sayang muka cantik-cantik.

p/s : nanti ada je lah yang cari gaduh ni. korang maki aku, aku just senyum :D Saya tahu awak akan tekan

0 comments:

Post a Comment