Sunday, March 13, 2011

Apa cerita ni?

KAMIKAZE? sama macam ERK, dia pun kamikaze-kamikaze ni, apa maksud sebenar?
saya pun tak pasti sebab tak mengkaji lagi.
Tetapi saya akan mengarahkan pasangan hangat ni cari maksud,
HAH! apa lagi? cepatlah. tak sabar ni.
TAHNIAH kepada dia sebab dah pandai cari penganti. semoga bahagia. Amy, apa lagi? HAHA. ss


Tadi about pukul 9 malam saya keluar rumah pergi kedai. *bukan lepak*
dalam perjalanan, ada one group lelaki 4 motor berhenti dekat simpang jalan, Cuak weh.
saya terus press setakat mana mampu, dan diorang mengejar, saya sempat pandang sebelah,
Tengok-tengok budak yang paling saya benci , sebenarnya saya nak cakap
"APA MASALAH LU WEYH?" tapi takut, sebab saya dah masak dengan mereka.
Disebabkan mereka, member saya kena pukul. saya cuma nak cakap ini
"BOLEH TAK JANGAN KACAU HIDUP AKU?" tapi saya tak cakap,
saya cuma diam.. saya kesian kadang-kadang tengok awak, asyik berbaju hitam.
"BERKABUNG KAH?" saya cakap didalam hati.
Bila saya nampak perempuan duduk belakang awak,
merendek sana sini, saya selalu cakap "BAGAI PINANG DIBELAH DUA"
sama-sama kurang cerdik. sebab apa? sebab saya tak faham macamana
perempuan tu boleh jatuh hati dekat penyamun macam awak.
Ingat saya tak tahu? Awak bergaduh pecahkan kepala orang, curi ensed,
pecahkan kereta orang, menyamun."MALANGNYA GF AWAK" itu sahaja saya nak cakap.
satu hari nanti.



Sebenarnya banyak yang kita nak cakap,
tapi tak sampai hati, sebab takut. betul tak?
Kuatkan keazaman, kita mampu menegur.
Tapi pastikan, tegur yang betul!
Hari yang mendatang adalah cabaran.

MZIBD Saya tahu awak akan tekan

0 comments:

Post a Comment