Wednesday, February 2, 2011

saya adalah sorang pemakai kacamata

itu sahaja yang saya boleh tunjuk , 
kerana saya tidak suka memakai spek,
rimas ~ nampak mcm orang tua. haha. 
tapi saya akan pakai bila nak cari sesuatu yang jauh. 
saya rabun jauh / silau. 
dekat tak ada lagi. saya muda lagi lah deyy !
 Saya mungkin tidak mengupdate blog kerana mak cik saya bersalin, 
saya kena jaga anak dia kerana tiada siapa boleh membantu., 
tunggu nenek saya datang sini. anak dia nakal sikit , SIKIT sahaja. =.="
Oh , budak ini susah eh nak jumpa dia boleh tidur dengan saya. HAHA.
yang senang nak tidur , kakak dia.
Saya tahu awak akan tekan

6 comments:

  1. sape kate anda nmpk mcm org tua kalu pki spek??
    sangat comey okay!

    ReplyDelete
  2. eh3..
    kalau mcm tu dah kate buruk..
    kalu comel mcm mane ntah..

    ReplyDelete
  3. haha.. yesh!! menang gak akhirnya..
    nak hadiah!! *saje gedik*

    ReplyDelete
  4. tahu dahh. awak kan memang gedik , hahahah.

    ReplyDelete