Monday, February 7, 2011

INI JANJI SAYA

  1. senyap dan tidak perlu mengambil kisah akan kisah selain dari pelajaran
  2. Tidak akan mencari gaduh
  3. akan mengutip segala hutang
  4. Merajinkan diri
  5. Tidak mengadu akan kesakitan diri
  6. Kawal pemakanan
  7. Kawal perkataan ketika bergurau/bergaduh
  8. kurangkan amarah diri
Saya cuba untuk mempertahankan anda , tapi sayangnya, saya juga yang kena.
Selepas ini, saya akan menyimpan elok-elok semua perkara.
Saya tidak kisah dimarahi orang lain kerana saya sudah biasa,
Setiap perkara saya buat, saya kena marah.
Jangan bercakap soal dosa jika kita tidak tahu apa yang kita mahu.
Okay Bloggers ! i bukan hipokrit, off fb tp on ym. 
Menangisnya saya kerana sakit kepala tapi bukan kerana benda remeh temeh.
Saya kenal diri saya, saya bukan perempuan lemah !
Komunikasi yang baik akan melahirkan warga yang cemerlang :')

Saya tahu awak akan tekan

8 comments:

  1. chaiyo~! aynie pun nak berubah jd yg lebih baik...
    huhu~

    ReplyDelete
  2. haruslah berjiwa kental yep! i like your last sentence, "Komunikasi yang baik akan melahirkan warga yang cemerlang"

    comel! :D

    ReplyDelete
  3. tetibe rase nk sebut wow! biler bace ayat last tu.. hahaha

    ReplyDelete
  4. @Fatihah Soffi heheh. sebab dah biasa berada dalam situasi tersebut. entah betul entah tidak, tapi bagi saya, betul lah kott

    ReplyDelete
  5. @Umar Faruq tak payah nak mengejek sangat lerr. segan nihh , HAHAHAHA

    ReplyDelete