Monday, January 10, 2011

Sayang Sayang

Lebih baik berpisah jika anda tidak bercinta,
tetapi lebih baik bercinta dari berpisah.
Jangan fikir lain, aku bercinta dengan buku sejarah sekarang ni *.*
Semua kawan baik aku tahu,
Aku mencintai ummi ku sendiri dari abah.
aku juga mencintai lelaki yang berada di blog ini.
tetapi aku menyayangi semua benda yang aku tidak mahu lepaskan.
Hargai ibu anda, Hargai ibu anda.
Aku juga bakal menjadi seorang ibu, tetapi anak ku bukanlah dari darah dagingku.
aku akan membela anak-anak yang dibuang / yatim.
Kecomelan muka mereka lebih menarik perhatian.
Sesungguhnya aku tidak mempunyai cita-cita =.=".
Bila aku membaca diari-diari lama, Ya Allah, betapa malunyaa :p
Aku memikirkan benda-benda yang paling tidah berfaedah
Saya tahu awak akan tekan

0 comments:

Post a Comment