Tuesday, December 28, 2010

Amy Nasri / Suhaimi Nasri Bin Abd Razak

cinta mengajar saya erti bahagia,
cinta mengajar saya erti kesetiaan,
cinta mengajar saya erti kebebasan.
tetapi sayang mengajar saya erti kerosakkan,
sayang mengajar saya erti merana,
sayang juga mengajar saya erti kecurangan.
Seekor burung mampu terbang tanpa cinta,
tapi seorang manusia tidak mampu berjalan hanya kerana sebuah cinta.
Keegoan seekor burung hanya pada kecantikannya,
tetapi keegoan manusia terletak pada sifatnya,
Manusia mampu menyayangi semua orang,
tetapi manusia tidak mampu mencintai semua orang.

Awak meninggalkan saya tanpa sebarang berita,
Pulanglah,Cukuplah sebagai seorang sahabat karib saya,
Saya tidak menangis kehilangan awak,
tetapi kepala saya sakit merindui awak.

Mayang Zaidani Ibrahim Saya tahu awak akan tekan

1 comment: